nur7oo gece emzirmesini artırın, en geç 3 saatte bir ve her ağladığında emzirin. Daha sık emzirmiş olursunuz böylece. Gece uyanmıyorsa uyandırın, uyanmasını beklemeyin. Gece uyanmasını beklemeyi ben ilk aylar için biraz sakıncalı buluyorum bilmiyorlar acıkıp acıkmadıklarını çünkü. Protein ve yeşillik ağırlıklı beslenin, kaliteli yağlar tüketin. Siz sağlıklı beslenirseniz sütünüz de doyurucu olur. İki memeden de uzun uzun emzirin, ön süt değil sadece arka sütü de alsın. Emzirirken parmağınızla çeneye destek yapın emerken hemen uyumasın, emzirmeniz meme başına 10-15 dakika sürsün sürebilirse. Sağım yapın, emzirdiğiniz halde ağlarsa doymuyordur, o zaman sağdığınız sütü verirsiniz. Benim bebeğim sarılık oldu, biz bu düzeni tutturana kadar çok zorlandık, kilo almak şöyle dursun yerinde sayınca göbek atıyorduk başlarda. Şu anda çok şükür iştahı beslenmesi yerinde, 5 aylık oldu ama ben hala gece uyandırıp emziriyorum az da olsa çok da olsa. Bu şekilde hastalansa bile kilo vermiyor, kilo alımı azalıyor sadece