forumgurmesi genelde etek boyu diz kapagina kadar oluyor ben hep bir tık büyük alıyorum seneyede giysin diye 😂 zaten çocuk çok dikkat etmez her halükarda o alttaki şey görünecek iç çamaşırı yerine tayt görünüyor. Şortlu eteklerde sadece iç çamaşırı giydiriyorum.