1kuzuannesi didooooooo kabızlık yapmadı bizde çok şükür. Sadece diş çıkınca diş boyuyormuş burda postlarda çok okudum. Kilo başına 1 damla günde 2 defa
oykununanneesi didooooooo kilo başına 1 damla veriyorduk başlarda. Şimdi sekiz aylığız doktorum kilo başına 2 ver artık dedi. Bu ilacı her doktor farklı kullandırtıyor sanırım. Daha önce de burda böyle bi tartışma olmuştu. En iyisi sen doktoruna danış
cemmo2905 1kuzuannesi Merhaba sizde demir eksikliği mi tespit etti Dr yoksa normal hee bebeğin en az alması gereken doz mu acaba bu kilo başına 1 damla 2 kez. Paylaşır mısınız lütfen, şimdiden teşekkürler
didoece Bizede kilo başı bir damla kullandırıyor doktor siz bence doktorunuza bir danışın en sağlıklısını o der bebişiniz için
artikbiranneyim didooooooo doktor nasıl önerirse öyle canım biz kilo başına bir damla kullanıyoruz her sabah bir de parmak fırca ile dişlerini fırcalıyorum arkasından, leke olmaması için