Minigim38 ya bebekler için güzel bideorma ama zor sürülüyor oğlum hiç durmuyor ağlayarak sürüyorum resmen, yetişkin içinde ben bu sene beğenmedim ya herkes aynı şikayetci yüzde beyazlık soyulma yapıyor, ama yeni çıkmış bi tane kutusu farklı Bioderma çok sıvı yetişkin için alacaksınız onu alın çok övüyorlar genelde ama fiyatı pahalı biraz