2bebisannesi_ benim kızım 2yasindayken 10 kiloydu. Kıyaslamak değil ama ben ve ailem ufak boyluyuz, bizim genetigimiz geçmiş çocuğa. Babası ve ailesi masallahlari var enlerine boylarinalar ama onlara çekmemiş. Siz elinizden gelen herşeyi yapıyosunuzdur zaten çok yipratmayin kendinizi. Çölyak baktırin bide.