Merhabalar, bebeğim doğduğundan beri pedia d3 kullanıyordum, bugün ocean aldım eczaneden fıs aparatı daha kolay diye. Son kullanma tarihi 2027 ama bebeğime vermeden önce kendi ağzıma bir fıs çektim ve çok acı geldi boğazımı yaktı resmen bu normal mi ya emin olamadım. Kullananlar bilgi verebilir mi?