Kızlar merhaba kızım 15 günlük doğum yaptıgımda tek göğsümden emzirdim bi sonraki emzirmede öbür geğsümden emzirdim başka hemşire iki göğsünü ard arda ver dedi öle yaptım sonra hastaneden cıkarken yine tek göğüs tek göğüs git dediker ve 10 günlükken biz doğum kilosuna kavusamadık doktor mama takviye başladı bize ve ben bütün hemşireler farklı şeyler solüyo siz nasıl yaptınız nasıl yapmalıyım yardımcı olurmusunuz