momandad_16 ikibaloglanannesi zorlanıyomusunuz bende istiyorum 2.yi oğlum 3,5 yaşında şuan ağustosta 4 olucak ama inanın çok korkuyorum ikisinede yetişemem zorlanırım diye siz nasıl baş edebiliyorsunuz bana biraz anlatır mısınız