snglkllgl Arkadaşlar idrar tahlilinden anlıyan var mı oğlımun tahilinde lökosit 500 çıktı doktoru yarın pazartesi olduğu için o gün sorucaz ama ben çok merak ettim birde pipisinin üzerinde tüylenmeler var başına böyle bişey gelen var mı
Deletedmom814 snglkllgl lokosit idrar yolu enfeksiyonunda olan bakteri demek diye biliyorum. oglumda enfeksiyon varkem bol lokosit ve eritrosit goruldu yaziyodu. sonrasında hemen sunnet ettirdum birdaha tekrarlamadi. pipisinin ucu darmis idrarini yaparken icinde kaliyomus buda mikroba yol aciyomus
Hyryygt snglkllgl idrar yolu enfeksiyonu olmus 500 baya cok bebeginize idrar kulturu de yaparlar. Biz baya gecirdik onlardan. Bebek kucukse hastaye aliyorlar biraz buyukse evde antibiyotik verir. Sık sık bezini degistirin bekletmeyin bezini. Su veriyorsaniz biraz artirin suyu ve bol bol emzirin surekli. Bu sekilde amcak gecer
Mutluluk snglkllgl benim oğlumda lökasit 2000 lerde çıkmıştı o zaman 50 günlüktü 10 gün hastNe de yattık Çıktık sonra 3 kere tekrarladı en sson sünnet ettirdik kurtulduk şükür Çok geçmiş olsun
snglkllgl Deletedmom814 çok teşekkür ederim ama dizinde böyle yüksek miydi değerler acaba antibiyotik mi başlarlar
Deletedmom814 snglkllgl bizim ki yuksekti kanada karismisti 40 gunluktu doktor yatırdı hastanede damardan antibiyotik ve sivi takviyesi yaptı doktor. Ardından hemen sunnet ettirdim sizde iyilesince ettirin erkeklerde sunnetsizlik 1. nedenmiş idrar yoly enfeksiyonunun
Raaz Lökasit idrar yolu enfeksiyonu oluyor hemen antibiyotike başlananız gerek çünkü çok yüksek Benin kızda 500 dü hastaneye yatırdılar ama kültür sonucundan sonra çünkü enfeksiyon a dirençliydi
Raaz snglkllgl altında yatan başka neden varsa tekrarlıyor biz şimdi bezi bırakana kadar hergün koruyucu antibiyotik içicez çünkü bizim idrarı böbreğine kaçıyor buda enfeksiyon yapıyor. Büyük kızım senede en az 3 kez olurdu ondada aynı sorunlar vardı. İnşallah sizin başka bişeyi yoktur.
snglkllgl Hepinize çok teşekkür ederim biraz olsun rahatladım Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah🙏🏻🌸💗