Uzun zamandır aklımda olan bir şeyi yazmak istiyorum.
3.çocuğum olsada kendimi çok tecrübesiz hissediyorum. 2 yıldır burdayım. Forum sayesinde birçok şey öğrendim. Öncelikle HappyKids iyi ki var.
Diğer bazı platformlarda anı bölümü var ya, “Tarihte bugün” diye.
Bilgilerimizi unutmamak, pekiştirmek için burda da öyle bir şey olsa. Önemli bilgileri elbet kaydediyoruz ama hep altlarda kalıyor. Bilip, yorum yaptığımız birçok bilgiyide unutuyoruz, hepsinin aklımızda kalması zor. Gün gün tarihte bugün, yaptığım yorumlara kolay bir şekilde ulaşmak istiyorum. Bunu mümkün hale getirebilir misiniz? 🙏