Hareketvakti 1 yaş a yakındı hemogram sonuçları nötrofil değerleri çok düşüktü yükselmedi hiç hemotoloji ye yönlendirme yaptılar detaylı kan laboratuvar çalışması yapıldı her 1 ay da bir 1 yıl o geçti hala takipliyiz yükselme oluyor ama sınırın hep altında kaldı yükselişi demir depoları boş hiç dolmuyor genetik testi verdik 3 ay oldu çıkmadı sonuçları bekliyoruz çok çabuk hasta oluyor ve bir türlü atlatamıyoruz aniden yükselen ateş ve çok dirençli bir türlü indiremiyoruz zaten bu hastalıkta doktor ateş çıkınca beklemeden hemen acile gelin diyor şuan haftada iki hemogram kan takibimiz var 😞