elisauras1826 Kızlar anneme bıraktım kızımı bugün 5 aylık 3 gözlü mama kapları varya onlara her birine 5 kaşık mama koydum yani 3 mamalık koydum bir gözünde 150 cc lik mama vardı annem gitmiş 150 ml suya hepsini dökmüş 15 kaşık dökmüş yani birşey olurmu kafayı yicem😭😭
kubramomm- elisauras1826 Ya yok nolcak katı olmuştur annene güldüm kadın hakkıyla yedirmis masalah😂😂😂
willeyysss elisauras1826 uzman değilim ama benim başıma gelseydi ben kaynayıp ılıştılmış şekilde sade su içirirdim. Fazla mama böbrekleri yorabilir su içirerek dengelemeye çalışırdım. Stres olmayın bir kereden bir şey olmaz ama bence su içirin.
mamabear_ elisauras1826 başıma gelmedi ama kabızlık yapabilir mi acaba diye düşündüm. Biberondan nasıl içirmiş ki katı olmamış mı ya
aselkussum elisauras1826 miktar olarak biraz fazla geldi bence su icirin biraz böbreklere yük binmesin sindrmide kolay olur
yenihayaller Sakin bir kereden bir şey olacağını sanmıyorum zehir değil sonuçta katı olmuştur biraz sadece
elisauras1826 yenihayaller tabi orası öyle ama hiç yaşamadığım için korktum açıkcası 15 kaşık az değilki sonuçta
elisauras1826 mamabear_ bilmiyorum inanın bide yani anneme sürekli bırakırım dalgınlığınamı geldi anlamadım
mdmr_ Su verin demişler ama ek gıdaya geçtiniz mi ki? Mamalarda da şeker bulunuyor bilirsiniz ki, bir kerede 5 seferlik mama fazlaca şeker. Hastaneyi bi arayıp bi sorun olup olmayacağını sorarsanız içiniz daha rahat eder bence.