elifneslm Kızlar 1 ay sonra safra kesesi ameliyatı olacağım çok fazla taş varmış atak geçiriyorum ama son 1 aydır ne yersen direk sırtım ve migdem karnım ağrıyor ,2 yaşında kızımda var onu çok düşünüyorum amelyat nasıl geçiyor
Ahsensmom_ elifneslm kapalı ameliyat çabuk kalkılıyor bir kaç gün yediğine içtiğine dikkat etmen gerekiyor
3kedili2bebekli elifneslm çok rahat geçiyor keşke daha erken alsalar ameliyata bana da 2 ay sonra olabilirsin su an çok iltihapli yapı var dediler pankreatit geçirmiştim sonra tekrar edince 2 ay bekleyemedik acil ameliyata aldılar şükür çok rahat bir ameliyat 1 gece kalıp sonra taburcu olursunuz sonrasında da çok şiddetli ağrı sancı olmuyor ağrı kesici içince hiç ameliyatsız gibi oluyorsunuz
melisaugtr elifneslm merhaba eylül ayında oldum ben de. Oğlum 15 aylıktı. Dediğiniz gibi benden başkasında asla uyumaz ama o hastanede olduğum 2 gün boyunca babasında uyumuş. Yani rabbim yardım ediyor bir şekilde. Ameliyata gelirsek kolay bir ameliyat ben kapalı olandan oldum. Aynı gecesi hafif sancılarım olsa da kendim ayağa kalkıp tuvaletime vs gidiyordum. Sadece ameliyat sonrası gaz sıkışmam oldu benim o biraz zorluydu o kadar. 1 hafta kadar da dikkat etim oğlumu direkt kucağıma almadım kendi çoğu şeyi yapabiliyordu zaten. Uyuturken de (ben ayakta sallamaya alıştırdım ameliyat öncesi çünkü kucakta uyurdu) karnımın oraya yastık koydum olası tekme vs durumları için. Çok geçmiş olsun 🙏🏻 sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yanıtlarım.
Laden elifneslm çektiğiniz bir ağrıya değmez hemen olun ameliyat. Bende sizin gibiydim son zamanlarda. Ameliyat tarihi verilince 1 hafta boyunca sadece ekmek arası kaşar peyniri yedim ve şeftalili meyve suyu içtim. Sadece onlar ağrıtmıyordu. Sakız bile çiğneyemiyordum hemen ağrı tutuyordu. Bir de enfeksiyon olma durumu var allah korusun. Ben sarılık olmuştum enfeksiyondan dolayı. Hiç korkmayın hemen ayaklanıyorsunuz. Çok geçmiş olsun
elifneslm 3kedili2bebekli gerçekten öyle mi benim kızım benden başka kismede uyumaz yemek yemez onu çok düşünüyorum sezeryan oldum daha önce onun gibi mi
elifneslm melisaugtr çok teşekkür ederim cevabınız için benim kziimda ayakta sallanıyor öyle uyur ama yanına yatınca da uyur tek sıkıntı yemek zor yiyen bir çocuk onu da acıkınca mecbur yer diye umuyorum,şuan peki yemek vs yerken sorun yaşıyor musunuz
melisaugtr elifneslm yer merak etmeyin, bazen nazları bize oluyor 🙂 mercimek ve soğan rahatsız edip gaz yapıyor ayıptır söylemesi. Yumurta diyorlar ama ben pek sevmem yemiyorum bilmiyorum o yüzden. İlk zamanlar çok az ama sık yedim istesem de fazla yiyemiyordum mide bulantısı yapıyordu bir süre sonra o da geçti. Şuan normal rutinimdeyim
mucizemm94 Ben oldum.korkulacak.bir şey yok o ağrıyı cekmektense sabahlara kadar agladigimi biliyorum ayaklarıma sıcak su koyardim kovayla deneyin iyi geliyor oldum kurtuldum bir hafta biraz sancı oluyor sonra zamanla geçiyor
Yasemin58 elifneslm merhaba ultrason da gözüktü mü peki tas eşiminde ağrıyor ama bi türkü çözüm bulamadık taş felan da gözükmüyor ultrasonda