gokcemevaa yooo 3aydan sonra gündüz çok uyanık kalıyordu çünkü ben yol yakınken gece uykusuna alıştırdim gündüz çok zorlamayip gece en geç 12de uyuyor bile olsa altını alıp beslerdim. Sabaha kadar 1kez uyanınca yine besliyorum uyuyordu çünkü gündüz çok uyumayınca gece uykusu iyice oturdu. 4aylikken 6,7saat uyanık kalıyordu