Yasemin545 Selam kızlar doğum yapalı 2 ay oldu sezeryan la doğum yaptım ama su üç gündür göbek deliği ve çevresinde agri var hemde şiddetli acaba göbek kendini mi toparlıyor bu durumu yaşayan var mi aranız da ?