Sevgili anneler merhaba bebeğim 33 günlük ve kolik bir bebek .
Sütüm yetmiyor düşüncesiyle ile mama veriyorum ama kesmek istiyorum.Hiç vermediğim günler de oluyor ama bazen süt miktarını aynı hissetsem de mama içmeden tokluk belirtisi vermiyor sürekli aranıyor aynı gün de olup bu süreci yaşayan var mı sizler neler yapıyorsunuz