2024mete Bebeğimin 6 aylık aşıları için gittiğimde ölçümlerine baktılar erkek bebek boyu 73 normalin birtık üstünde kilo 10.300 çıktı çok fazla olması gerekn 10.250 dedi 50 grammı yani sorun dedim yok boyuda uzun iri bir bebek belliki dedi evet görüyosun 10 kilo gibide yapılı değil zaten öyle bol etli falan dedim evet dedi ek gıdaya yeni geçtik bu kiloya kesinlikle bir çay kaşığını geçme daha ileri seviyelerde olursa araştırmaya gönderirim dedi ama çocuk mesela 1 çay kaşığı yemiyosa bir çorba kaşığı yiyo yani az az hayır bukadar yeter yeme demek vicdanıma dokunuyo birde 4 ay aşısında 9.600 dü 6 ay aşısında 700 gram almış ben kiloya yakılan biri değilim sadece süt aldı başka su bile almadı sürüm yağlı yarıyo ilk oğlumda öyleydi 6 aylıkken notlarımda 11.200müş şimdi 4 yaş 4 aylık 17.800 kilo ki tokken boyuda 110 oda biliyorum bu aydan sonra az az alıcağını zaten bana deseki mesela bak iki ayda 700 gram almış azalır hareketlendikce dese strese girmicem ama araştırmaya girer falan diye beni korkutması canımı sıktı güzel emiyo ek gıdayıda 2 öğün bir çorba kaşığı veririm ozaman hiç ek gıda vermeyip sadece memedenmi devam edim çıkmaza soktu resmen beni
Hiilyuss 2024mete boş konuşmuş siz bildiğiniz gibi devam edin. İlle de kafanıza takıldıysa normal bir çocuk doktoruna götürüp boy kilo ölçtürürsünüz. Boylu diyorsunuz hiç kafaya takıcak bir durum yok
3kedili2bebekli 2024mete hayır ebeyi dinlemeyin tabiki doktora gidin ek gıda vermemek büyük bir sorun 1 çorba kaşığı da yemek istiyorsa yiyebilir ama onu gecmeyin bağırsaklarında midesinde sancı olur o kadar 7 aylıkken de bir kahve fincanı 7.5 ayda bir çay bardagi gibi düşünün ki dokunmasın ama kilosu da zaten bakın tam ortalama almış çocuk maşallah bundan sonra zaten 200-300 Gr anca alacak takılmayın buna
mhtpdrmz 2024mete ay saçmalamış hayır takılma dediğine sen ek gıdaya da emzirmeye de devam et mama kullansa okey mamayı azalt vs derde anne sütü alıyo sonucta hiç bakma ona çocukların önden gidiyo demekki hem kilo hem boy olarak bu kötü bişey değil benimde 6 yasında oğlum var oda hep boy kilo önde gitti hala önde gider ama kızım daha minik doğdu muhtemelende minyon büyüyecek gibi bana çektiysede öyle olur zaten 😄
sultan035 2024mete ne bu ebelerden çektiğimiz bende bugün gittim 4 aylık 8kilo 100 gr geldi geçen ay 7.800 geldi bana geçen ay çok kilolu 3 saate bir emzir fln filan diyodu bu ay da mama ver 4 öğün dedi çok az kilo almış dedi ne yapacağımızı bizde şaşırdık artık çocuk doktoruna randevu alıp oraya gidicem
2024mete Hiilyuss boyuyla orantılı maşallah deyip geçiştirmedi strese soktu beni çocuğa kaşığı uzatıyorum vicdan azabı vermesem vicdan azabı hareketlide maşallah kilosu olup hantal değil döne döne vei gezer desteksiz oturur maşallah araştırmaya gönderirim deyince bi andaa aaaa ne münasebet dedim kaldım
2024mete 3kedili2bebekli evet o düzende ilerliyorum tatsın tamam ama çocuk kaşığa bakıp ağzını açıyo anne olarak siz vermezmisiniz
Winner Sağlık ocağındaki ebeyi ve doktoru dinlemeyin. Kimse Çocuk doktorundan iyi bilemez. Onlardaki yüzeysel bilgiler. Mesela verdikleri D vitamini ve demir ilacını kullanmadan çöpe attm. Bir işe yaramıyor , niye çocuğumu zehirliyim parabenle falan
2024mete mhtpdrmz sağlıklı ömürleri olsun inşallah 🫠 diğer çocuğumu gösteriyorum bak buda kiloluydu şimdi kilo gitti boy kaldı görüyosun uzun zayıf bişey oldu diyorum çaresizce 🤦🏻♀️
3kedili2bebekli 2024mete yani dürüst olmak gerekirse kızım da öyleydi versem 1 kase yoğurt yerdi ama sonra kabız olurdu o yüzden vermiyordum 1 yemek kaşığından fazla
mhtpdrmz 2024mete işte takıcaklar ya bişeye illaki. Benim arkadasım oğluda öyleydi göbekli falandı oğlu emzirmeyi azalt falan demiş tabiiki azaltmadı normal yasıtlarıyla denk yani
2024mete sultan035 anlamadımki neye göre konuşuyolar 50 gram belki sen yanlış düştün yani denilcek çok şey varda araştırmaya gönderirim dedi resmen ya
AlpSol 2024mete benim çocuklarım da bebekken baya tombişti Gittiğim tüm doktorlar sağlık ocağı dahil anne sütüyle kilo alıyorsa hiç sıkıntı değil görüşündeydi
2024mete AlpSol Benim ilk bebeğimdede anne sütüyle sorun yok demişlerdi bu sağlık ocağındaki ek gıdayıda baz aldı heralde tuhaf bilemedim
momas 2024mete sağlık ocağında ebeler neyin kafasında bilmiyorum. Sürekli ölçümleri yanlış ve baştan savma yapıyor. Mesela 7. Ayda hastane boyu 70 ölçmüş bu 8. Ayda 68 ölçüyo. Tartıcak mesela ayakkabıyla tartıyor. Yani sallamasyon iş yapıyor halbuki adam gibi ölçsene. 6. Ayda gitmiştik kontrole oturuyordu oğlum oturtma daha zararlı dedi çocuk 5. Aydan beri oturuyor halbuki hemde desteksiz. Yani aşı olmasa asla gitmem