tospikannesi_ Ah ah, siz kestiğinizde tabi daha büyükmüş bazı şeyleri anlaması daha kolay olmuştur. Ben de öylr diyorum uf olmuş artık dinlenecek meme uyuyacak sen büyüdün diyorum sürekli. Bizde uyku zaten hem sallama hem meme vardı Ememediği için sallayarak uyutmaya devam ediyorum gece yine kalkıyor su veriyorum meme istiyor ağlıyor sonra bir şekilde sallayarak uyutuyorum. Ama benim oğlum normalde de uyumayan bir bebek çok sık kalkar saatlerce dalmaz sallamayı da kesmem lazım bir an önce. Şu meme krizini bi atlatırsak inşallah