Evlenirken bosch isteyip arçelik alabilmiştim 🥲 genel olarak bosch markasını seviyorum beğeniyorum ama fiyatlar yüksek biraz arçelik beko grubuna göre maddi olarak müsaitseniz bence bosch alabilirsiniz yoksa arçelikte bence fiyat performans beş senedir memnunum