Kızlar gerçekten bu durumu yasayan anneler yazabilirmi. Kızım 10 günlükken sağ eli ve sağ bacagi aynı anda ritmik hareketlerle titredi bu durum üst iste 5 6 kere oldu bende videoya alıp doktora gosterdim nöbete benzetti ve nörolojiye yonlerdi bizi. Gittik ve eeg çekildi temiz çıktı ama doktor videoyu nobete benzetti. Bize b6 vitamini verdi ben onu kullanmama rağmen kızım birdaha öyle olmadı suan 66 günlük. Doktor birdaha öyle olursa videoya cekmemi istedi ona göre ilaca baslariz demisti ama olmadigi için birdaha gitmedik doktora ilacta kullanmiyoruz ama aklımın bir köşesinde hep birdaha öyle olursa ve ağır gecirirse düşüncesi var. Böyle bir durum yasayan oldu mu aranızda. Kızım oyle oldugunda uyanikti bu arada ve ustundeki battaniyeyi kaldirdigimda hemen durdu gerinmeye başladı. Epilepsi hastalarin dokundugunda durmuyormus galina. Lütfen basina gelen varsa böyle birsey yazsin 🤲