Cady Ağırlığı nasıl çok ağır mi ya da boru kısmında kırılma gibi bir sorun oldu mu? Dijital olmasının bir dezavantaji var mı. Halıda çok çekmeme v.s. gibi bir sorun yaşadınız mı? Borunun kırılma özelliği olmaması bir dezavantaj mı sizce?