bisenakillisinzaten Afrapdr saçma olmamış rengi uymamış sadece. İmkanınız varsa açık renge boyayabilirsiniz veya makrome orguyle süsleyip kızınızın bı kaç peluş oyuncağını koyarsaniz uyum saglar
Nezzz_ Afrapdr Saçma olmamış ama buraya koymak istemem yanlış anlama odayı çocuğun alanını daraltmış dar bir oda gördüğüm kadarıyla ben burda ne alaka der gibi duruyor 🥺
Afrapdr Balkonda yerim olmadığı için çocuğu odasına koydum salıncağı , sizce nasıl saçma mı olmuş tam karar veremedim?
beyzzsenturkk_ Afrapdr saçma olmamış bence ama orda sık kullanılır mı ki? sık kullanmıyorsanız durmasının bir anlamı yok oturma odasında da cok güzel dururdu sanırım yeriniz yok🥲
forumgurmesi Evet çocuk odasında biraz saçma durmuş. Salıncak olarak makrome salıncak yakışırdı buraya.
Afrapdr forumgurmesi çocuk odası için özel almadım balkonun salıncağıydı zaten, fakat oraya oturma grubu aldık salıncak balkona sığmadı. Bende mecbur başka yerim olmadığı için oraya koydum. Çok mı kötü ya 😅
Afrapdr beyzzsenturkk_ hiç yerim yok hemde . Sık kullanmıyor kızım bazen aklına eserse çıkıyor oturuyor 😊
forumgurmesi Afrapdr siyah olduğu için sırıtmış. Yerinizde olsam krem yada gri akrilik boya alıp boyardım. Üstlerine de şu yataklara asılan ışıklı toplar varya onlarla da süslerdim. Bir de ayıcıklı aslanlı küçük dekoratif yastık tamam.
Afrapdr Gul-42 alan daraldığı için mi yoksa göze hoş gelmediği için mi olmamış ? Oyun alanı için ise asla odasında oyun oynamıyor oynayacaksak içerde oynarız birlikte:)
Afrapdr Nezzz_ yok canım me yanlış anlaması 😊mecbur kalmasam bende hiç ama hiç istemem ama ya satacağım ya da bilmiyorum böyle ne kadar duracak 🙃