Kedigiller Sizin adınıza çok üzüldüm ben Malatyada değildim ama ailem o dönemde Malatyadaydı.. kolay degil çok zor zamanalrdan gectik.. Allah tüm kayıplarınıza rahmet eylesin bir daha böyle acılar yaşatmasın.. Rabbim sizleri yavrularınıza bağışlasın.. Belki sizin bu durum bebeğinizi etkilemiş olabilir ama benim bu tarz birşey olmadı hatta ben hem rahat bir hamilelik geçirdim hemde uzun yola hiç ses çıkarmadan gittim malatya nevsehir, nevsehir muğla, muğla aydın, aydın istanbul istanbuldan malatyaya keyfi gittim.. Bir travmam olmadı.. Ben aşıya yoruyorum biz en son 4 ay aşısına gittik öncedende sevmiyordu arabayı ama aşıdan sonra daha bir soğudu sanki.. Araba karanlık kapalı bir kutu gibi geliyor ona birseyler hosuna gitmiyor sanırım 🙈🌼