Merhaba kızlar benim bebeğim 3130 gram doğdu hastaneden çıktığımız gün 2980 grama düştü ve doğduktan 5 gün sonra sarılığı yüksek sınırda çıktı aynı gün sağlık ocağında kıyafetle tartıldığında 3160 gramdı ertesi gün sarılığı düşmeye başladı o gün hastanede çıplak tartıldığında 2940 gram çıktı bu sırada sütümde gayet yeterli ve yağlıydı göğüslerim doluydu ve artık çok acıyordu bugün tekrar sağlık ocağında muayenemiz vardı hemşire yine kıyafetiyle tarttı ve 3040 gram olduğunu söyledi kilosunda düşüklük var çok sık emzir cuma günü tekrar gel kilo almamış olursa ona göre hareket ederiz dedi anlayamadım neden olabilir sarılığımız yok çok şükür emiyor da yuttuğundada eminim ama göğüslerim hafifledi ağrımıyor taş gibi de değil sütümde akıyor acaba kalitesi mi düştü böyle birşey başına gelen var mı?