AlparslanMom61_ mutlaka oluyordur. ben de içiyordum ne yazık ki. hamileyken hiç içmedim. doğumdan sonra da kızım 4-5 aylık olduktan sonra(o ara çok bunalmıştım) akşam onu yatırdıktan sonra içtim 1-2 tane. sizin gibi emzirdikten sonra içtim en azından zaman geçmiş olsun diye. keşke hiç içmeseydim… şimdi bıraktım 3 ay oldu ama tabi baya içmiş oldum, kızım 17 aylık. içmemek en iyisi.