didoece ela000 mustela stelatopia kullanıyorum işçilik döküntü gibi durımlar için bir de weebaby normal zamanda. ikisidr temiz içerikli ebebekte var bakabilirsiniz
oylesinebiri__ ela000 bu 3 aydan beri kullanıyoruz hala bitmediği sık sık kullanıyoruz biraz pahalı ama baya gidiyor birde yapış yapış his bırakmıyor ben ecowel ve başka marka almıştım kullanmadım yapış yapış bırakıyor çocuğun cildini ve kokusu güzel değildi