mustafaarasmerve öğretebilirsiniz
Ben de 10-11 aylıkken bir ara bezini komple çıkarmıştık baya, sonra hastalık geldi öylece kaldı
Şu an 17 aylık havalar ısınsın tekrar başlayacağız
Sıcak havada bez ile çok zorlanır çünkü
Ben regl olduğum zaman küçücük ped ile sıcakta etkileniyorum, bebeklere de kolay değil aslında bezi ile