Misafirliğe gittiğinizde gündüz uykularını nasıl yapıyorsunuz .bebeğim dört aylık, artık kendi yeri olmazsa yadırgıyor geçen gün misafirliğe gittik orada uyutacaktım odadaki eşyaları incelemekten uyuyamadı zaten önce. Sonra tabi saati geçti çok direndi uykuya zar zor uyuttum o da yarım saat. sizin bir yönteminiz var mı bir yere gittiğimiz zaman nasıl kolay uykuya geçiş yapabiliriz