Merhaba hanımlar benim şua 3 aylık bir bebeğim var. Doğum kilosu 3400. İlk ay kontrolünde 4.150 çıktı kilosu. İkinci ay kontrolünde 5000 çıktı. Ve şuan 3 aylık olduk 5.200 çıkıyor neden. Yani bir ayda 250 gram almış. Sadece anne sütüyle besleniyor. Ama ilk iki ay sütüm ile gayette güzel kilo almıştı ne yiyorsam aynı şekilde devam ediyorum. Bir göğüs bitmeden diğerine geçmiyorum yağlı kısmı alması adına. Sorun nedir yani böyle şeyler yaşayanlar varmı