Kızlar şuanda 38 günlüğüz. Emziriyorum ama kızım öyle 15 dakika bir memede 15 dakika bir memede emen bir bebek değil. Sadece bir memede 10-15 dakika emip uyuyor diğerini vermeye çalıştığımda da almıyor dudaklarını kapatıyor çok zorlarsam da ağlamaya başlıyor. Doymuyor diye düşünüyorum ama kilo alımı çişi kakası gayet normal. Sütüm biraz da hızlı geliyor. Doymuyor mu bu çocuk acaba nasıl anlayabilirim böyle şeyler yaşayan var mı herkes iki göğüsünden de emdiriyor mu. Bir yandan da düşünüyorum doymasa emer bırakmaz diye