3 gün oldu doğum yapalı bebeğim yoğun bakımda şükür iyi sağım yapıyorum ama şişlik kalıyıor. Bende lansinoh elektrikli tekli var ama miladını doldurdu çok da memnundum ilk bebeğimde. Eller serbest düşünüyorum gercekten kullandım şundan memnunum diyeceğiniz pompa hangisi