Merhaba hanimlar
22 aylik bir oglum var.. inanilmaz yapisik yasiyoruz yani gercekten sabah tuvalete gitmek icin gozunden yaslar akita akita aglamasini goze almam gerekiyor gun icinde camasir supurge hic bir is yapamiyorum yazliklari cikarmaya calisiyorum elimi tutup odasina oyuncaklarina goturuyor hep kitap oku vs surekli ama.. Sarki acinca biraz kendi kendine oyalaniyordu artik o da yok sarki da calsa surekli pesimde.. Esim gec geliyor haftasonu haric bir zamanı yok haftasonu da uyuyor,uyandiginda kahvalti vs balkona cikip 🚬 ve telefonla oynama mesaisi var .. yani anlayacaginiz surekli ama surekli basbasayiz ve bana inanilmaz yapisik..
Annem sehir disinda ona gittim 2 hafta kaldim annem cunku sadece benden alip ilgileniyor , orda ortam degisimiyle birlikte tamaaamen sardi yani ayni odada yerden koltuga kalksam iiii modundaydik..
bugun cok bunaldim cok zor bir gün geçirdik onunla da zitlastik surekli .. Siz nasil basa cikiyorsunuz oyun grubu vs biraz daha bireysellesmesini saglar mi farkli cocuklarla falan gorunce daha 10-15 dakikalik is gorme suresi tanir mi..
Eskiden daha cok uyuyordu uyku saatlerinde isimi gucumu hallediyordum bir de uykular cok kisaldi artik..
Hem ic dokmesi hem karsilikli bi fikirlesme postu olsun ..