funda94 Merhaba anneler bebeğim on aylık ilk adım ayakkabısı alıp alıştırma yapmak istiyorum bildiğiniz güzel Marka kullandığınız güzel Marka varsa tavsiye alabilir miyim
ikioglus funda94 ben vicconun vırt kısmından hiç memnun kalmadım o yüzden hopfrög aldım ayak sağlığı için da daha iyi geldi oğlum da gayet rahat etti
funda94 barbiee_ numara olarak tam mı almalıyım yoksa bir numara büyük mü almalıyım Bize küçükken seneye de giyer mantığıyla büyük aldıkları için ayağım 40 numara oldu 😂
barbiee_ funda94 ahahah Allah seni 😀 6 ayda bir büyürmüş ayakları öyle dedi bize kız bilmiyorum ben tam aldım ya baya da giydi yani sende öyle yap
funda94 barbiee_ tamamdır çok teşekkür ederim. İki gündür dişten rahatsız ateşi 37.7 huysuzluğu üstünde dışarıda da vakit geçirmek istiyor hava da sıcak en azından yürüyerek stresini atar diye düşündüm ondan dolayı ayakkabı alacağım
gmz10 funda94 9 aylık olmak üzere vicco aldım ben de, henüz yürümüyor ama😅giydirince cırtları açıp çıkartıyor şimdilik
barbiee_ cLearQueen iyi çok şükür iyi olmana çok sevindim. Geldimi hiç konuşmaya yanına falan? Bende iyiyim şükürler olsun ❤️
cLearQueen barbiee_ yok işte o aksam gelir 5 karıs surat sanki taş taşiyo butun gun oturuyo gelsin caylar gitsin kahveler 😁