ataberk25 Kızlar oğlum bayramda 2.5 aylık olacak ama bayram için kıyafetleri uzun kollu mu alsam yoksa şort kısa kol mu alsam henüz şortlar için küçük mü ne dersiniz ?
seyma0661 ataberk25 benim kızım da bayramda 3 aylık olacak şort vs küçük geliyor hemde havalar o kadar ısınmaz diye düşünüyorum evler yine serin. Salopet tarzı çok güzel duruyor ona bi bakın bence