zeralavin bizimki de oyleydi o zamanlar, zamanla geçti. Alerji, reflu olabilir. Kilo alımı iyiyse belki de doyduğu için kusuyordur. Bizim kilo iyiydi ama kustugu için çok uzuluyodum doktorumuza söylemiştim, Bi de uzuluyosun cocuk kusup kendini kurtarıyor demişti 😄