Kızım 26 aylık olacak genel olarak iştahsız bir bebekti benim zorumla kandırmalarımla yemek yiyen bir bebekti hep. Artık pes ettim yiyorsan yiyeceksin yemiyorsan aç kalacaksın dedim. Sırf iki lokma yesin diye karşısına kirk takla atıyorum resmen. Bugün özene bezene kahvaltısını hazırladım yumurtasını zorla yedi bitirdi, istemiyorum beni aşağı indir gibi şeyler söyleyip durdu bir iki kere daha teklif ettim indirdim yemiyorsan aç kalacaksın dedim. Az önce de çorbasını önüne verdim Sen artık büyüdün bu saatten sonra çorbanı Sen içeceksin dedim, koyu kıvamlı bir çorbaydı, dokunmadım dokse bile razıydım yeterki yesin. 2-3 tane tatlı kaşığı ile aldı bitirdim çorbami doydum dedi yine yemek istemedi asla ısrar etmedim, sen bilirsin diyip kaldırdım sofradan. Şimdide uyudu, Akşam yemeğine kadar hiç bişey vermemeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?