Selam herkese bebeğim 3 ay 9 günlük, yaklaşık 2 haftadır her kaka yapma öncesi kabusu yaşıyoruz. Günde 3-4 kez büyük bi ağlama kriziyle birlikte elini emiyor. Emzirmeye çalışıyorum ama asla sırt üstü yatmak istemiyor. Çığlık kıyamet memeye tutturuyorum sonra biraz emip kaka yapıp rahatlıyor, altını açıp temizlerken gülücükler saçıyor tekrar bezle kapattığımda yine mız mız, bi sonra ki kakaya kadar o kadar felaket değil tabi. Benzerini yaşayan var mı?