Burda kimse salak değil herkes depreminde virüsünde farkında gecenin bi kötü sabahın bi körü giriyorum foruma yok virüs yok deprem biz biliyoruz zaten neyin ne olduğunu burda bir sürü anne var hamile var insanlar unutmaya çalışıyorken gözüne sokmayın kendi korkunuza insanları dahil etmek zorundamısınız insanlar zaten yeterince tedirgin eğer böyle post görürsem artık şikayet edicem yeter insanların zaten bozuk olan pskilojisini dahada bozmayın!!! Tabiki Van depremini ayrı tutuyorum allah yardımcıları olsun