Benim oğlumun motor ve bilişsel gelişimi gayet güzel gidiyor. Fakat bizim de sıkıntımız kısa göz teması ve çok hareketli oluşundan sosyal iletişim sıkıntısı. Göz teması kısa derken de saniye olarak değil. Baktığı zaman uzun bakıyor ama gerektiğinde. Canı acısa, mutlu olsa, biseyler söylerken vs göz teması kurar. Ama durupta ben bişey derken öyle gözümün içine bakmaz. Ben de çok kez psikiyatriste getirdim. Diğerleri hicbisey yok derken bir kere de devlete gideyim dedim. O psikiyatrist takibe alalım gerileme vs olabilir deyince daha da kaygilandim. Şimdi 18 Eylül de Ankara da alanında isim yapmış bir uzmana getircem. Sonuçları bende yazarimm