asli57 Kızım sürekli grip oluyor daha antibiyotik biteli 10 gün oldu yeni iyileşti bu gün yine burnu falan akıyor hastalığı çok zor ateşli oluyo geçen ay hastanede yattık 3 gün o kadar dikkat ediyorum ama yok 😭