Merhabalar. Elinde Alfamino alerji maması olan var mıdır? Normalde Evolvia rp1 kullanıyoruz ama 1 aydır gelecek deniyor gelen giden yok mamamız bitmek üzere. Aptamil pregomin syneo kesinlikle içmiyor öğürüp çıkarıyor hatta tükürüyor yüzüme 😀 sanırım Alfamino nispeten daha iyiymiş bu sebeple doktorumuz 1 kutu al dene ona göre rapor çıkartalım diyor. Denemek için 1 kutu lazım makul bir fiyatla ❤️