Merhaba beta değerim 2 gün önce 230 çıkmıştı ve 2 haftadır hafif kahverengi lekelenmem vardı 2 gündür de kırmızı kanamam olmaya başladı son adet tarihimi 2 hafta geçti bugün tekrar beta yaptırdım 480 çıktı doktorum yeterli artış olmamış bebeğin haftasına göre değer düşük dedi sağlıklı gebelik değil dedi cumartesi tekrar kontrole gidicem böyle bir durum yaşayan var mı yada fikri olan?