starwomen tuayyo Normal. Benim 15. Günde bitmişti 3 gün hafif kahverengi kalamam oldu oda dolu dolu değildi.
Tugcebb tuayyo zmaan geçtikçe gününü unutuyorum yanlış olmasın ama kesin olarak kırkımdan önce kanamam bitmişti. Kırkım çıktıktan 5-6 gün sonra direkt regli oldum
newmo tuayyo 1 hafta sonra 40 ıma yakın lekenmeler başladı zaten ben adet sandım değilmiş 2.ayımda adet oldum
tuayyo starwomen aynı aslında hiç ağrım olmadı benim de ama kanamam kesildiğinden beri arada böyle ağrı giriyor enfeksiyon olmasından korktum
starwomen tuayyo Enfeksiyon olsa akıntı gibi bir şey olur aslında. Arkadaşımın olmuştu onun sarı sarı akıyordu. Tabi kesin öyle diyemem ama eğer devam ederse bir kontrole gidin içiniz rahat eder.