sultan035 4. ayla birlikte kilo alımı yavaşlar zaten ilk 3 ay gibi olmaz ciddi düşer. Bizdede öyle olmuştu hep az aldı 3 aydan sonra sadece anne sütüyle devam ettik normali buymuş çünkü. Şuan 19 aylık hiç mama kullanmadık yani kilo alımı azaldı diye genel olarak kilosu iyiydi olması gereken ortalamadaydı yani. Şuan sizinde mama kullanmanıza gerek yok bence. 4 aylık olmalarıyla beraber hareketler artar, salya akar herşey bir etken kilo için artık az alması normal olacak