ikiprensess Merhaba arkadaşlar, doğum iznindeydim raporum yakında bitiyor doğum sonrası kısmi çalışma ve yarım gün çalışma şartları ve maaşı hakkında bilgisi olan var mı iş yeri kabul etmek zorunda mı bu durumu
hellomom ikiprensess özel sektör yarım çalışmaya izin vermeme hakkı var diye biliyorum. Ücretsiz bile 6 ay hak veriyor ona da 6 ay kullandırtmak istemiyorlar. Benim eski işyerim süt izinlerini toplu kullandırtmıştı. O da 2,5 ay yapıyordu. Belki öyle bişey var mı diye sorabilirsiniz.