Anneler yeni doğum yaptım 5 günlük oldu bebeğim erken doğdu 35+6 haftalıkken doğdu 2.790 gram 47 cm boyu da sağlık durumu güzel ama erken doğduğu için 2 gün küvezde yattı nefes sıkıntısı oldu şuan allaha şükür güzel gidiyor evdeyiz ama ilk doktor muanesine yarın gidicez hastaneye ama sarı gibi geldi bana hastaneden çıkarken 4 gün önce baktılar sarılığına sarılık çıkmadı ama bende göz içine bakınca sarı gibi görüyorum yüzü sarı gibi görüyorum kafama taktığım için mi acaba sarılık belirtileri nedir acaba geçiren başından geçen oldu mu