AlparslanMom61_ Kızlar 6. Haftadayız hiç ağlamadığı kadar ağlıyo karnı tok ağlıyo altı temiz ağlıyo gazı da yok uykusu var uyumuyo ağlıyo😂atak haftalarında Bebeklerinizi nasıl sakinleştirdiniz?
gulpe AlparslanMom61_ ten teması kucakta uyutuyorum ben genelde sonra yatağa alıyorum beyaz gürültü karanlık ortam başka çaresi olduğunu düşünmüyorum şuan bizde 8. Hafta atağındayız
momas AlparslanMom61_ bacım bu ataklar bitmez sal gitsin ağlıyor ve asla susmuyor uyumuyor emmiyor atak zamanları el kol bağlı öyle izliyorum. 10. Ay atağı başlıyor yakında her atak daha zorlu ben saldım kaderime razı oldum sende ol😅❤️
AlparslanMom61_ momas kız valla salayım da tuvalete bile gidemiyorm hhshahshah kucak istiyo sürekli 🤣🤣🤣eskiden atak mı vardı ya yeni nesil böyle galiba 🤣🤣🤣
momas AlparslanMom61_ aynen bende gidemiyordum o yüzden 5.5 ay annemlerde kaldım çünkü bıraktığımız an ağlıyordu. Sonra oturmayı öğrendi artık nereye gitsem mama sandalyesiyle gider oldum. Şimdi 9 ayı geçti artık wc ye gidince onu da yere oturtuyorum beni izliyor jfmajalşa
AlparslanMom61_ momas wc ye gidince onu da yere oturtuyorum beni izliyor jfmajalşa Patladım buna ahshahhshshahshshshshs
AlparslanMom61_ Betuluus geçicrk insallah 🥹🥹 biz de 6. Haftadayız aslında 6. Hafta atağı yok ama bizim bebe bozuka galiba🤣🤣