Bebekka34 Merhaba bende prego modeli var 10 kere kullanmamışızdır. Geldiğinde de müziği çalışmıyordu yorumlarda da yazıyordu müzik sorunlu diye tamir edilebilir belki. İstanbuldaysanız elden yoksa kargo yapabilirim yakın bana. Bütçe ne düşünüyorsunuz
amazontuba Bebekka34 istanbul un neresinde oturuyosun hanımefendiye uygun olmaz almazsa şayet bilgi almak isterim
Rabiiul amazontuba siz neresindensiniz bende de yürüteç var max. 6 kez kullandı şuan ihtiyacım olursa diye köşede tutuyorum
Bebekka34 Pembepremses24  Bende ki bu model. Dolabın üstünde duruyor indirip çekemedim. Çiziği bile yok sıfırdan farksız kullanılmadığından
Rabiiul amazontuba ben Kağıthane’deyim eğer satacak olursam almamış olursanız sizede bilgi veririm isterseniz bütçeniz ne kadar
Pembepremses24 alparbsr uygun birşey bulursam burdan alıcam o yüzden var mı diye soruyorum bulamazsam sıfır alıcam duruma göre bakıcam
Pembepremses24 Pembepremses24 kızım var bu arada o yüzden beyaz pembe veya siyah bu renkler olursa tercihimdir