22 aylık oğlum genel anlamda iyi kötü yer ama işthasız bi çocuktu hep ve hazırladığım öğünleri ancak yer o yüzden ekmek veremiyorum çünkü ekmeği yemek istiyor verdiğimi yemiyor bu defa anca çorbalarına doğruyorum mesela kahvaltıda ekmek veremiyorum bu defa ne peynşr ne yumurta zorla bir iki kaşık yer sorasını yemez ama ekmek vermediğimde yiyor o yüzden veremiyorum bende biraz tok tutsun hemde kalorili bişey olsun diye azck muhallebi yapıyorum kahvaltılarının yanına tahini meyve vs atıyorum sizin çocuklarınızın ekmek tüketimi nasıl