etl 12betul ağlayarak yazmam dışında sorun yok 🤣🤣 ay annelik çok başka ya hiç aklıma gelmezdi cocuğumun arkadaşı yok diye ağlayaçağım. 😅
etl [silindi] ay sizi üzmek istemezdim çok şükür bir sorunu yok. Çok ama çok içselleştirdim hatta sabah ağlıyordum ama yorumları görünçe rahatladım😄🌸